ik zal hem morgens eens wegen .hij is kleiner dan zijn vader en die is B meen ik ...ik ben ook wle trots op hem ...hij valt gelijk op hij heeft aleen nog geen hennetjes maar die krijgt hij wel hij staat altijd zo mooi .en dat zonder te oefenen .....
Het haantje ziet er goed uit zo dient een serama er uit te zien op details zal nog wel iets op te merken zijn maar het type is oke Graag meer foto's zoals van dit haantje
mooi haantje hoop dat het een goede fokhaantje wordt ben ook benieuwd naar de gewicht en die andere foto van de kuikens prachtige kleuren combinatie sukses
ik probeer mijn best te doen om zo goed mogelijk serama,s te fokken ..... inderdaad ik ben ook tervrede over de kleurtjes die de kuikens nu heben ......
en zo te zien zitten er veel hennen bij of heb ik het mis
vrg harry
in totaal 6 hennetjes .......... ben daarw el blij mee heb 2 geheel onverwante haantjes van een andere serama fokker die wil ik eerst kijken hoe ze uitgroeien en welicht dna in zetten voor de fok
ja soms heb je die pech .... ik fok ook brahma kippen en het afgelopen jaar had ik bij de eerste bm ronde 30 haantjes ....... .. maar het hoort er bij als je met dieren fokt ......